حكم علينا الهوى

حكم علينا الهوى نعشق سوا يا عين وإحنا اللي قبل الهوا شوف كنت فين وانا فين واه ياليل أه ع الوعد والمقسوم لا تحوشه لأ ولا أه ما بين عيون وقلوب حكم علينا علينا الهوى نعشق سوا وندوب.. صدق اللي قال اللي فوق الجبين مكتوب السعد وعد ياعين والاسم نظرة عين وانا وانت روح مغرمه كان حظها من السما وتجمعوا القلبين واه يا سلام عل الهوى يا سلام خلانا من قلبنا بالفرحة نتكلم يا سلام واه يا ليلى اه ع الوعد والمقسوم لا تحوشه لأ ولا أه ما بين عيون وقلوب وحكم علينا علينا الهوى نعشق سوا وندوب.. صدق اللي قال الهوا فوق الجبين مكتوب الاوله ياأنا بنقولها تحيينا والتانيه آه يا هنا احضن ليالينا والثالثة أه يا هوى سلمنا ليك امرنا ولقينا فيك عمرنا وأجمل امانينا واه يا سلام عل الهوى يا سلام خلانا من قلبنا بالفرحة نتكلم يا سلام واه يا ليلى أه ع الوعد والمقسوم لا تحوشه لأ ولا أه ما بين عيون وقلوب حكم علينا الهوى نعشق سوا وندوب... صدق اللي قال الهوا فوق الجبين مكتوب قالوا المحبة قدر أنا قلت جمعنا والقرب تمم لنا وادى الحياة معنى خللي الليل يا حبيبي يعدى وانا وياك في ثواني بعد ما كان الليل وانا وحدي بيطول حرماني من حبك يا روحي نور الفجر بان وف ظلك يا روحي حسيت بالأمان والحظ ابتسملى وضحكلى الزمان واه يا سلام عل الهوى يا سلام خلانا من قلبنا بالفرحة نتكلم يا سلام واه يا ليلى أه ع الوعد والمقسوم لا تحوشه لأ ولا أه ما بين عيون وقلوب حكم علينا الهوى نعشق سوا وندوب.. صدق اللي قال الهوا فوق الجبين مكتوب